-αν- Αρχική Σελίδα

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Δήλωση του Νίκου Ρωμανού

Όταν τα "πιτσιρίκια" διδάσκουν ήθος, αγωνιστικότητα, αξιοπρέπεια (ακόμα κι αν κάποιος διαφωνεί με μέρος των πρακτικών τους)...
Ο 20χρονος Νίκος Ρωμανός, γιός γνωστής συγγραφέως, δια μέσου του δικηγόρου του Φραγκίσκου Ραγκούση, έκανε την παρακάτω δήλωση :

Φωτογραφία που έδωσε στην δημοσιότητα η αστυνομία
η πραγματικότητα

«Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου
 αιχμάλωτο πολέμου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου θύμα. Δεν θα
 υποβάλλω μήνυση στους αστυνομικούς που με χτύπησαν. 
Επιθυμώ η κακοποίησή μου να ευαισθητοποιήσει τις συνειδήσεις των πολιτών. Αποδέχομαι την ληστεία και τίποτε άλλο. Θα ακολουθήσει πολιτική μου δήλωση, γιατί μόνο εγώ εκφράζω τον εαυτό μου και κανένας άλλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου